Prima pagină > explore the carpathian garden > Sarbatoarea Sevei de Mesteacan

Sarbatoarea Sevei de Mesteacan

                                                                                                      Scrisoare deschisa domnilor 

             Puiu Pirvulescu, proprietarul pensiunii Cara din Poiana   Marului, Caras Severin 

si  Velizar Simici, proprietarul pensiunii Casa cu Meri din Poiana Marului , Caras Severin

           Eu, Dan Goldis, un umil consilier de imagine din Timisoara, am cinstea sa va propun urmatoarea idee:

 Infiintarea unei manifestari intitulata ” Sarbatoarea Sevei de Mesteacan” care sa se desfasoare in Poiana Marului in ultima duminica din luna aprilie a fiecarui an.

De ce va fac dvs. aceasta propunere ? Din doua motive simple:

       1.sunteti singurii proprietari de pensiuni din Poiana Marului pe care ii cunosc ;

       2.stiu ca amindoi sunteti inimosi si doriti promovarea statiunii Poiana Marului.

De ce am scris aceasta postare pe un blog si nu v-am dat telefon sau nu v-am facut propunerea prin viu grai? Din alte doua motive extrem de simple:

       1. fiindca imi protejez astfel paternitatea ideii prin postarea ei pe net ( nu o protejez fata de dvs, ci fata de autoritatile locale sau nationale care pot sa o puna in practica si sa sustina ulterior ca le-a apartinut);

       2. fiindca o idee o data lansata in spatiul public are o circulatie rapida si omnidirectionala; vreau sa spun ca noi 3 vom fi vinovati daca aceasta sarbatoare nu se poate infiinta la Poiana Marului, dar apare undeva, in alt loc din tara, unde sunt mesteceni, statiuni si pensiuni.

     Acum mingea este oarecum in terenul dvs. Eu am propus, dvs aprobati!  Daca sunteti de acord cu ea, vorbiti cu ceilalti proprietari de pensiuni din Poiana Marului, sfatuiti-va cu primarul si consiliul local, cu presedintele consiliului judetean si ceilalti consilieri judeteni si vedeti ce impact are in mintile tuturor. Cit despre organizare e simplu. Va fac eu un program de sta pisica in coada. Punem pe antetul programului o frunza de mesteacan culcata, scriem mai jos ” explore the Poiana Marului garden” si vin un milion de chinezi la eveniment. Va vad eu cum le asigurati cazarea…

   Sa lasam insa gluma si sa vorbim despre lucruri serioase: Ce spuneti despre propunere mea cu Sarbatoarea sevei de mesteacan? Inainte de a formula un raspuns, ginditi-va ca ideea a inceput sa circule deja prin eter, cu viteza luminii.

                                                                  Cu respect, al dvs. Dan Goldis   

P.S.1. Nu cred ca este nevoie sa scriu  despre importanta sevei de mesteacan.  Am scris recent un articol aici  si el ocupa deja  o pozitie buna pe cautarea motorului Google. Voi mai scrie si veti constata ca eventuala sarbatoare va deveni cunoscuta inainte de a se infiinta.  Natura din Poiana Marului merita cu prisosinta aceasta mediatizare. Iar daca ma gindesc bine Poiana Marului chiar seamana cu o gradina carpatica. Are munte, aer curat, multa verdeata, pastrav, afine si , mai ales,  gazde amabile pe post de gradinari.

P.S.2. A propos , aveti primar ? Am citit in presa toata povestea cu Antonie Bunei, primarul PSD, din comuna Zavoi, arestat pentru cei 50.000 de euro. Am retinut si implicarea lui  Romeo Dunca, investitorul timisorean care vine cu elicopterul la Poiana Marului, am vazut ca sunt si alti oameni de afaceri implicati sau chiar pagubiti. Cum naiba au ales locuitorii din Zavoi? Si astia au fost chiori in Duminica orbilor?

P.S.3. Daca tot veni vorba despre politica, vreau sa va spun ca eu nu sunt pedelist asa cum ar putea trage  concluzia unii cititori  fiindca am afisat logo-ul lui Udrea in deschiderea postului. Eu vreau doar sa recuperez, indirect fireste, o parte din banii consumati cu el. Am citit cite ceva despre brandurile turistice, mi-am format o idee si am inceput sa construiesc o strategie de promovare a statiunii Poiana Marului, asemanatoare cu cea nationala, dar care va fi mult mai performanta  si mult mai ieftina per capita de turist cistigat.  Amindoua campaniile se vor derula pe internet. Dar daca ministerul vizeaza turistii cu discernamint din lumea intreaga, eu ma voi adresa celor  din Timisoara, Resita, Arad. Dar vom trai si vom vedea ! Nu va pot dezvalui chiar toate secretele. Va promit insa ca vom relua subiectul cu date concrete, peste 6 luni la Poiana Marului. Vom discuta atunci in prezenta chinezilor fireste! Ha,ha,ha!

   Tot ce trebuie sa stiti despre seva de mesteacan se gaseste aici.

  1. ionel
    2 Septembrie 2010 la 9:27 AM

    stimabile, daca chinezii vin la poiana marului nu mai pleaca. in rest,propunerea mi se pare interesanta.

  2. 4 Septembrie 2010 la 8:03 PM

    Multumesc Ionele pentru apreciere! Cit despre chinezii care vor veni, nu am nici o grija in privinta cazarii. Sunt convins ca nu vor inbunatati substantial gradul de ocupare a pensiunilor din Poiana Marului.

  3. DORIN
    9 Noiembrie 2010 la 11:53 AM

    daca chinezii ar veni in Poiana Marului ar rade cu gara pana la urechi din cauza ca un loc asa frumos este devastat de motociclistii adusi de Casa cu Meri care au facut din aceasta statiune un loc mizerabil!!! sa le fie RUSINE!!!

  4. marius
    23 Decembrie 2010 la 7:48 PM

    Domnule Dan, felicitari pentru intentiile bune pe care le ai fata de Poiana-Marului,insa cu acest asa zis domn Simici, aceasta localitate exceptionala a ajus o statiune ordinara! El sfideaza oamenii de linga el, sfideaza legile mediului si mai ales legile bunului simt cu motociclistii pe care ii aduce la el si care fac un adevarat dezastru in Poiana-Marului si prin padurile din jur.Rusine si tuturor organelor locale care permit astfel de manifestari sub ochii lor.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

