Prima pagină > Uncategorized > Explicatie

Explicatie

In ultima saptamina nu am scris nimic pe acest sit, deoarece m-am suparat pe Colterm Timisoara si am facut un blog de unica folosinta in care prezint situatia in care se fasesc debransatii de la incalzirea centrala din Timisoara. Spre surprinderea mea traficul pe un blog de 4 zile este mai mare de 5 ori decit in acest loc. Se vede faptul ca atunci cind esti ars la buzunar si interesul tau pentru problema respectiva este mai mare. Gasiti respectivul blog aici.

Categorii:Uncategorized
  1. 17 Octombrie 2010 la 11:20 AM

    O sugestie: pentru a redirecta o parte din traficul de pe „blogul de unica folosinta” pe acest blog ar fi utila adaugarea unui text de genul „De obicei scriu pe paradisulbanatean.wordpress.com” sau ceva asemanator in casuta de prezentare de pe debransare.wordpress.com.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

